Úvod O MŠ Zápis do MŠ Pro rodiče Stravování Úřední deska Fotogalerie Kontakty Evropské projekty GDPR

Projekt "Společně do inkluze" Publicita Projekt "Rolnička objevuje svět" Projekt MŠ - Rolnička objevuje svět - publicita Naše školička je pilná jako včelička - publicita Projekt "Rolnička poznává svět" Projekt "Rolnička poznává svět" - publicita Projekt :Resilient preschools - odolnost a wellbeing v předškolním vzdělávání

Projekt :Resilient preschools - odolnost a wellbeing v předškolním vzdělávání

Projekt RESILIENT PRESCHOOLS „Odolnost a pohoda v předškolním vzdělávání k prevenci emočních, sociálních a behaviorálních problémů“ – RESILIENT PRESCHOOLS – ODOLNOST A WELLBEING V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ.

Projekt byl financován s podporou Evropské komise; číslo projektu: 2020-1-CY01-KA201-066080.

Projektových partnerů projektu RESILIENT PRESCHOOLS je šest (P1: Kyperský pedagogický institut – vedoucí, P2: Institute of Development CY, P3: Motion Digital s.r.o., P4: International Hellenic University, P5: Universitatea Din Pitesti a P6: Municipio De Lousada) z pěti různých zemí (Kypr, Česká republika, Řecko, Rumunsko a Portugalsko).

Doba trvání projektu je 24 měsíců od 1. prosince 2020 do 31. listopadu 2022.

Hlavním cílem projektu RESILIENT PRESCHOOLS je vytvořit materiál pro praktickou aplikaci a pokyny pro předškolní učitele a učitelky, jak používat pozitivní psychologii při výuce malých dětí. Prostřednictvím několika konceptů odvozených z metod a zásad pozitivní psychologie dostanou předškolní děti příležitost začít od útlého věku budovat svoji psychickou kapacitu a životní dovednosti a tím zvětšit možné budoucí přínosy. Navíc posílením odolnosti a pohody malých dětí dojde také ke zlepšení jejich akademických výsledků. Pozitivní vzdělávání je nově se objevující koncept, který začleňuje výše zmíněné pojmy do vzdělávání. Abychom byli přesnější, pozitivní vzdělávání je kombinací tradičních principů vzdělávání s přístupy pozitivní psychologie se zaměřením na využití takových intervencí ve třídě, které dětem pomohou rozvíjet jejich odolnost, pozitivní emoce a zapojení (Baker, Green, & Falecki, 2017).

Materiál, který bude RESILIENT PRESCHOOLS vyvíjet během svého trvání, bude následovat hlavní strukturu nejznámější a celosvětově uznávané praktické aplikace pozitivní psychologie, PERMA modelu (P – Pozitivní emoce, E – Engagement neboli zapojení, R – Relationships neboli vztahy, M –Meaning neboli význam, A – Accomplishment neboli dosažení). (Seligman, 2011)

K dosažení výše uvedených cílů budou během trvání projektu RESILIENT PRESCHOOLS vytvořeny následující intelektuální výstupy: ● IO1: Sada nástrojů pro pozitivní vzdělávání pro předškolní učitele ● IO2: Balíček školení (školicí program a materiál) pro předškolní učitele ● IO3: eLearningový prostor a prostor, kde budou volně dostupné tzv. OER (otevřené vzdělávací zdroje)



Připojené dokumenty

Resilient preschools 2022





copyright © MŠ Rolnička 2016